Kraj

Hoop rozwija markę syropów Paola, w listopadzie kampania TV

Hoop Polska wprowadza linię syropów Paola Natura i Zdrowie. Pozycjonowane w segmencie premium syropy będą dostępne w czterech wariantach smakowych:...

Hoop Polska wprowadza linię syropów Paola Natura i Zdrowie. Pozycjonowane w segmencie premium syropy będą dostępne w czterech wariantach smakowych: malinowy z dodatkiem cytryny, miodu, lipy i witaminy C, truskawkowy wzbogacony o jabłko i wyciąg z mięty, żurawinowy z aronią, winogronem, czarną porzeczką i kompleksem witamin oraz pomarańczowy z grejpfrutem i witaminami. Produkty będą dostępne w 490-ml butelkach w cenie 5,99 zł. Nowość wesprze kampania telewizyjna, która ruszy w listopadzie. Kreacją działań zajmie się agencja Schulz, a media przygotuje dom mediowy MindShare Polska.

Paola jest według danych Hoop wiceliderem segmentu syropów. Ma 20,8-proc. udział wartościowy w rynku, drugi po firmie Herbapol Lublin, która kontroluje 35,6 proc. rynku. Do tej pory Paola oferowała syropy w segmencie ekonomicznym i pozycjonowane na średniej półce cenowej. Nowa linia Paola Natura i Zdrowie to produkty najdroższe, które będą konkurować bezpośrednio z marką Herbapol Lublin Owocowa Spiżarnia.

Wartość rynku syropów w Polsce sięga ok. 150 mln zł, a wolumen sprzedaży 250 mln l (dane Hoop Polska). (MKS)