Kraj

19 nominacji dla Polaków w kat. outdoor i press podczas Golden Drum

Znani są ostatni w tym roku polscy kandydaci do nagród na festiwalu reklamowym Golden Drum. Short-listy ogłoszono w kategoriach zastrzeżonych...

Znani są ostatni w tym roku polscy kandydaci do nagród na festiwalu reklamowym Golden Drum. Short-listy ogłoszono w kategoriach zastrzeżonych dla uczestników z regionu Nowej Europy. Nominacje w kategorii outdoor otrzymały następujące polskie agencje: Young & Rubicam Poland za pracę dla iPlus “Warszawa z GPS”, JWT Warsaw – trzy nominacje za kampanię społeczną wykonaną dla Fundacji “Nasza Ziemia” oraz DDB – także trzy nominacje za pracę dla Amnesty International/maraton pisania listów. Dwie nominacje w tej kategorii otrzymała Grey Worldwide Warszawa za pracę “Gitara” wykonaną dla Szkoły dla Dzieci Autystycznych oraz za egzekucję dla marki Sensodyne (GlaxoSmithKline). Grey dostała również jedną nominację w kategorii press za reklamę Lenora (Procter & Gamble). W tej kategorii o nagrodę powalczą również: DDB – jednak nominacja za pracę “Śniadanie” dla McDonald’s, TBWA – dwie nominacje za pracę dla Global Restaurant Investm, Leo Burnett Warszawa – trzy nominacje za kampanię “Insektum – 2” dla firmy Bros, i Young & Rubicam – również trzy nominacje za własne kampanie pt. “Flagi”. W kategoriach radio i telewizja żadna z polskich agencji nie znalazła się na short-liście.

Zwycięzców konkursu poznamy podczas dzisiejszej gali. (AMS)