Kraj

BMW Mini promowane przez jednego z lokalnych dilerów

Stołeczny diler Bawaria Motors rozpoczął kampanię wizerunkową modelu BMW Mini. Działania, które potrwają do końca listopada br., obejmują kluby, centra...

Stołeczny diler Bawaria Motors rozpoczął kampanię wizerunkową modelu BMW Mini. Działania, które potrwają do końca listopada br., obejmują kluby, centra fitness, bary i restauracje w Warszawie. Kampania prowadzona jest na nośnikach Touchpoints Media Group (poprzednia nazwa firmy Polonia Indoor Advertising – o zmianie tej czytaj w dzisiejszym serwisie). Są to m.in. nośniki ADMirror (naklejki na lustrach) oraz ADBanner (rollupy). Layouty reklam zostały dopasowane do specyfiki miejsc, w których są zlokalizowane.

BMW Mini jest marką, która nie ma precyzyjnie określonego targetu na polskim rynku, dlatego podejmowane są próby niestandardowego dotarcia do dość szerokiego grona odbiorców. Reklama w wybranych miejscach ma na celu zwrócenie uwagi nie tylko osób, które są zdefiniowane jako potencjalna grupa docelowa, lecz także tzw. trendsetterów kreujących zachowania prozakupowe.

Kampania marki Mini to pierwsza kampania BMW na nośnikach Touchpoints Media Group, tym samym po raz pierwszy diler samochodowy będzie chciał wzmocnić swój wizerunek i zwiększyć sprzedaż poprzez kampanię niestandardową. Jak tłumaczą przedstawiciele Bawaria Motors, taki koncept wspierania sprawdził się w zachodnich kampaniach prowadzonych przez centralę BMW AG. (BG)