Kraj

Nowa odsłona kampanii "Wyśmienity procent" Banku Millennium

Bank Millennium rozpoczyna kampanię reklamową Lokaty SuperProcent o nowym, podwyższonym oprocentowaniu - 8,5 proc. w skali roku dla lokaty trzymiesięcznej....

Bank Millennium rozpoczyna kampanię reklamową Lokaty SuperProcent o nowym, podwyższonym oprocentowaniu – 8,5 proc. w skali roku dla lokaty trzymiesięcznej. Twarzą kampanii, podobnie jak w wypadku poprzednich reklam tego produktu, jest Hubert Urbański.

Nowa odsłona spotu telewizyjnego “Wyśmienity procent” przedstawiającego rozmowę Huberta Urbańskiego z zaprzyjaźnionym szefem kuchni emitowana jest na antenach stacji telewizyjnych i radiowych. Kampanii reklamowej towarzyszą także reklamy (bannery) w internecie oraz materiały BTL (plakaty, ulotki) w oddziałach banku.

Kreację kampanii przygotowała agencja Mather Communications, media zakupił dom mediowy Initiative Warszawa. (MB)