Przetargi

Cztery domy mediowe walczą o budżet Reckitta i Coty

Reckitt Benckiser i Coty Polska prowadzą wspólny przetarg mediowy. Do udziału w nim zaproszono cztery domy mediowe, w tym agencje...

Reckitt Benckiser i Coty Polska prowadzą wspólny przetarg mediowy. Do udziału w nim zaproszono cztery domy mediowe, w tym agencje obsługujące obu marketerów, czyli ZenithOptimedia (Reckitt Benckiser) i Mediaedge:cia (Coty Polska). Z nieoficjalnych źródeł wynika, że zaproszenia otrzymały też MPG oraz PanMedia Western.

Reckitt Benckiser i Coty są powiązane kapitałowo. Do końca 2006 r. oba budżety były obsługiwane przez Mediaedge:cia. Budżet mediowy Reckitt Benckisera w ub.r. był wart 185 mln zł (z Reckitt Healthcare), a budżet Coty Polska – 50 mln zł (dane Expert Monitor). (JN, JD)