Kraj

Just Health Club przygotował kampanie dla preparatów Polskiego Leku i Polpharmy

Just Health Club, dział agencji Just specjalizujący się w projektach dla branży farmaceutycznej, przygotował kampanię reklamową marki Novita z portfolio...

Just Health Club, dział agencji Just specjalizujący się w projektach dla branży farmaceutycznej, przygotował kampanię reklamową marki Novita z portfolio firmy Polski Lek. W ramach działań ATL wykorzystano nośniki reklamy zewnętrznej i spoty kinowe. Działania pod hasłem “W dzień energię czujesz, w nocy się regenerujesz!” prowadzone są w Krakowie. Media kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy ZenithOptimedia.

Just Health Club przygotował też jesienną kampanię marki Polopiryna (Polpharma). Agencja obsługuje tę markę od 2 lat. Działania wokół Polopiryny koncentrują się na telewizji. Za media odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann. Budżet działań w obu wypadkach nie został ujawniony.

Just Health Club ma w portfolio firmy: Schering-Plough Central East SA, Polpharma, Polski Lek, Wyeth, GlaxoSmithKline, Merck, Berlin Chemie, US Pharmacia i Kolastyna. (PM)