M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

W Polsce jest już 50 105 billboardów

Serwis Dzienny | 29 kwietnia 1999, 00:00

Według ostatniego raportu ilościowego Stowarzyszenia Reklamy Zewnętrznej w Polsce postawiono już 50 105 tablic reklamowych o powierzchni 12 mkw. (formaty...

Według ostatniego raportu ilościowego Stowarzyszenia Reklamy Zewnętrznej w Polsce postawiono już 50 105 tablic reklamowych o powierzchni 12 mkw. (formaty 5,04 m x 2,38 m i 4 m x 3 m). Najwięcej billboardów należy do firm: AMS (11 228), Mercurius Int. (6 292), Europlakat Polska (5 264), Outdoor Promocja Plakatu (5 158) i Plakanda Int. (3 871). W zestawieniu uwzględniono dane nadesłane z 31 firm reklamy zewnętrznej. Tym razem w raporcie SRZ jest zestawienie dotyczące klasycznych tablic, inne nośniki podzielono natomiast na trzy grupy: nośniki małego formatu, nośniki wielkoformatowe i mobile. Zrezygnowano z podziału nośników typu citylight poster (format 1,8 m x 1,2 m) na naścienne, wolno stojące i montowane na wiatach przystankowych. W sumie doliczono się 8 051 clp. Raport uwzględnia stan ilościowy z dnia 31.03.99. Przygotował go, na zlecenie SRZ, broker reklamy zewnętrznej firma Lord Media. (JP)