Zagranica

Odpowiedź Apple na kampanię Microsoftu

Apple przygotowało dwie nowe reklamy z serii "Mac vs. PC", odnosząc się do najnowszej, wartej 300 mln dol. kampanii reklamowej...

Apple przygotowało dwie nowe reklamy z serii “Mac vs. PC”, odnosząc się do najnowszej, wartej 300 mln dol. kampanii reklamowej Microsoftu. W spocie “Bean Counter” autorstwa TBWA i Media Arts Lab pokazano znany z wcześniejszej serii duet Justina Longa i Johna Hodgmana rozmawiających o poprawie wizerunku Visty przez zwiększenie nakładów na reklamę z całkowitym pominięciem problemu naprawy oprogramowania. Kolejny spot – “V Word” – sugeruje, że Microsoft rozwiązuje problem przez używanie wyłącznie nazwy Windows bez dodatku “Vista”.

O kampanii reklamowej Microsoftu i problemach z nią związanych informowaliśmy we wrześniowych wydaniach DS “MMP”. Miała ona poprawić wizerunek Windowsów nadszarpnięty przez problemy użytkowników Visty. Agencja Crispin, Porter + Bogusky zrealizowała ją właśnie jako odpowiedź na długotrwałe ataki Apple na Microsoft w spotach z serii “Mac vs. PC”. (“BrandRepublic”)