Kraj

Publicis chce wyróżnić się na tle innych agencji reklamowych

Agencja reklamowa Publicis podjęła decyzję o zmianie modelu organizacji pracy. W ramach struktur powstały m.in. zespoły interdyscyplinarne. - Warto się...

Agencja reklamowa Publicis podjęła decyzję o zmianie modelu organizacji pracy. W ramach struktur powstały m.in. zespoły interdyscyplinarne. – Warto się wyróżniać w komunikacji, aby zostać zauważonym. Wszyscy to wiedzą, ale nieliczni naprawdę stosują – mówi Marek Gargała, dyrektor zarządzający agencji Publicis.

Gargała twierdzi, że rynek usług komunikacji marketingowej sam w sobie jest mało zróżnicowany, a podmioty na nim funkcjonujące mało wyraziste. Stąd decyzja o zmianach w Publicis. – Chcemy być challengerem rynku, a nie jednym z wielu w ramach mainstreamu – podkreśla Gargała. – Chcemy ten cel osiągać poprzez nasz produkt, czyli komunikację, która zmienia sposób, w jaki marka prowadzi dialog z konsumentem, która wyznacza nowe standardy i trendy w kategorii czy na całym rynku – dodaje.

W tym celu agencja inwestuje od kilku miesięcy w intensywne szkolenia, które mają pomóc pracownikom wszystkich szczebli w Publicis przełamać rutynę pracy. Inaczej też została zorganizowana praca agencji – obecnie nad briefem pracują interdyscyplinarne zespoły (strategia, kreacja, dział obsługi klienta) współpracujące ze sobą od początku nad danym projektem. – Wcześniej praca miała charakter bardziej tradycyjny. Najpierw accounci przekazywali brief do strategii, ci zaś po zakończeniu swojej pracy przekazywali go do kreacji. Teraz od początku pracują razem – mówi Gargała. Dodaje, że proces szkoleń nie został jeszcze zakończony. (AMS)