Agora SA została pierwszym dostawcą reklam głosowych dla marki 36,6 należącej do firmy Polkomtel SA, operatora sieci komórkowej Plus. Reklamodawcy zainteresowani promocją w serwisach internetowych Agory mogą dodatkowo korzystać teraz z usługi Chill Bill marki 36,6, która polega na odsłuchiwaniu reklam. W zamian za odsłuchanie bloku reklamowego składającego się z trzech reklam i udzielenie poprawnych odpowiedzi na zadane pytania operator uzupełnia stan konta użytkownika. Miesięcznie można w ten sposób uzyskać do 10 zł na połączenia i SMS-y. Dzięki umowie z Polkomtelem Agora poszerzyła ofertę reklamową działu sprzedaży pionu internet.
– Główne zalety reklamy głosowej, takie jak świadomy odbiór przez użytkownika i możliwość weryfikacji przekazu, dadzą marketerowi szansę sprawdzenia kampanii przed lub po jej właściwej realizacji. Jest to kolejny produkt reklamowy w naszej ofercie, który będzie zwiększał efektywność kupowanych kampanii – uważa Przemysław Bartkowiak, dyrektor sprzedaży pionu internet Agory.
Polkomtel sprawdza taki model współpracy, ponieważ nie ma własnego zespołu sprzedającego reklamy. Przedstawiciele operatora zapewniają, że są już kolejni chętni dostawcy. W usłudze Chill Bill reklamowali się już m.in.: Cinema City, Cubus i Totalizator Sportowy. Markę 36,6 wprowadzono na rynek w czerwcu br. (TWI)