Kraj

Agora SA została dostawcą reklam głosowych dla marki 36,6

Agora SA została pierwszym dostawcą reklam głosowych dla marki 36,6 należącej do firmy Polkomtel SA, operatora sieci komórkowej Plus. Reklamodawcy...

Agora SA została pierwszym dostawcą reklam głosowych dla marki 36,6 należącej do firmy Polkomtel SA, operatora sieci komórkowej Plus. Reklamodawcy zainteresowani promocją w serwisach internetowych Agory mogą dodatkowo korzystać teraz z usługi Chill Bill marki 36,6, która polega na odsłuchiwaniu reklam. W zamian za odsłuchanie bloku reklamowego składającego się z trzech reklam i udzielenie poprawnych odpowiedzi na zadane pytania operator uzupełnia stan konta użytkownika. Miesięcznie można w ten sposób uzyskać do 10 zł na połączenia i SMS-y. Dzięki umowie z Polkomtelem Agora poszerzyła ofertę reklamową działu sprzedaży pionu internet.

– Główne zalety reklamy głosowej, takie jak świadomy odbiór przez użytkownika i możliwość weryfikacji przekazu, dadzą marketerowi szansę sprawdzenia kampanii przed lub po jej właściwej realizacji. Jest to kolejny produkt reklamowy w naszej ofercie, który będzie zwiększał efektywność kupowanych kampanii – uważa Przemysław Bartkowiak, dyrektor sprzedaży pionu internet Agory.

Polkomtel sprawdza taki model współpracy, ponieważ nie ma własnego zespołu sprzedającego reklamy. Przedstawiciele operatora zapewniają, że są już kolejni chętni dostawcy. W usłudze Chill Bill reklamowali się już m.in.: Cinema City, Cubus i Totalizator Sportowy. Markę 36,6 wprowadzono na rynek w czerwcu br. (TWI)