Kraj

TP SA będzie reklamowała telewizję satelitarną

Telekomunikacja Polska rozpoczyna świadczenie usług telewizyjnych na podstawie technologii satelitarnej i wprowadza nową ofertę. W umowach na 24 miesiące za...

Telekomunikacja Polska rozpoczyna świadczenie usług telewizyjnych na podstawie technologii satelitarnej i wprowadza nową ofertę. W umowach na 24 miesiące za cenę Neostrady TP – 512 kb/s (abonament: 59,90 zł miesięcznie), 1 Mb/s (69,90 zł) lub 2 Mb/s (89,90 zł) klient otrzymuje dodatkowo możliwość oglądania ponad 30 programów telewizyjnych.

– Dzięki technologii satelitarnej możemy zaproponować ofertę usług multimedialnych o wiele większej grupie klientów, którzy do tej pory pozostawali poza zasięgiem usług w technologii kablowej (ADSL). To dla nas prawdziwie przełomowy moment – mówi Dominique Lesage, dyrektor grupy TP ds. kontentu. – W naszej strategii założyliśmy, że TP będzie operatorem multimedialnym, dziś jesteśmy o kolejny krok bliżej tego celu – dodaje.

Dotychczas TP oferowała cyfrową telewizję (IPTV) za pośrednictwem linii telefonicznej w technologii ADSL, której zasięg obejmuje jedynie największe miasta. Dzięki wdrożeniu technologii satelitarnej znacznie powiększa zasięg usługi – będzie ona mogła docierać do ponad 9 mln gospodarstw domowych.

– Klienci oczekują pakietu usług w dobrej cenie i chcemy dostarczać im taką ofertę niezależnie od ograniczeń technologicznych czy miejsca zamieszkania – wyjaśnia Paweł Galej, dyrektor departamentu usług telewizyjnych i VoD w TP SA. – W naszej nowej ofercie telewizja jest właściwie za darmo, ponieważ za pakiet Neostrady TP z telewizją przy umowach na 24 miesiące klient zapłaci tyle samo, ile za sam internet z liveboxem – przekonuje Galej.

TP SA będzie reklamowała swoją telewizję satelitarną – szczegóły kampanii są opracowywane. W zakresie planowania i zakupu mediów Grupa TP (TP SA i Orange) współpracuje z domem mediowym Initiative Warszawa, ale w niedawno rozstrzygniętym przetargu do obsługi swojego budżetu mediowego wybrała Mediaedge:cia (MEC). W zakresie kreacji firma telekomunikacyjna współpracuje m.in. z Leo Burnett i Testardo Gram.

Usługi satelitarne TP SA oferuje we współpracy z platformą satelitarną Cyfra Plus, która sama ma ponad 1,1 mln abonentów. (MB)