Kraj

Sare wprowadza do oferty kampanie z użyciem SMS-ów

Firma Sare specjalizująca się w e-mail marketingu poszerzyła swoją ofertę o kampanie wykorzystujące SMS-y. Wprowadzony do systemu Sare moduł kampanii...

Firma Sare specjalizująca się w e-mail marketingu poszerzyła swoją ofertę o kampanie wykorzystujące SMS-y.

Wprowadzony do systemu Sare moduł kampanii SMS umożliwia wysyłkę nieograniczonej ilości wiadomości do wszystkich zgromadzonych w bazie odbiorców lub do wybranych jej segmentów. Mogą one zostać wyodrębnione na podstawie danych demograficznych lub zarejestrowanych zachowań użytkowników. Każda wiadomość SMS może zostać spersonalizowana przez automatyczne wstawienie w jej treści imienia, nazwiska lub dowolnej innej cechy przypisanej do odbiorcy (np. kodu rabatowego). Moduł kampanii SMS zawiera też system raportowania zawierający m.in. informacje o dostarczonych i niedostarczonych wiadomościach.

– Obserwujemy spore zainteresowanie kampaniami SMS-owymi ze strony naszych klientów. Według mnie wynika to z tego, że klientom łatwiej jest współpracować z jedną firmą i wykorzystywać jeden system przy obsłudze tych dwóch różnych kanałów komunikacji z odbiorcami – powiedział Krzysztof Dębowski, dyrektor zarządzający Sare.

Firma realizuje pierwsze wysyłki i jest w trakcie wdrażania usługi u kilku kluczowych klientów. Wysyłki SMS będą wykorzystywane głównie w celu przypominania o różnego rodzaju wydarzeniach, informowania o promocjach i obniżkach. Wysyłki będą realizowane w połączeniu z kampaniami e-mailmarketingowymi lub jako ich uzupełnienie. (TWI)