M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Monika Dąbrówka odpowiedzialna za rozwój sieci Afilo

Serwis Dzienny | 30 października 2008, 06:45

Monika Dąbrówka awansowała na stanowisko affiliate directora w firmie Afilo zajmującej się marketingiem internetowym. Zastąpiła Piotra Winiarza, który odszedł z...

Monika Dąbrówka awansowała na stanowisko affiliate directora w firmie Afilo zajmującej się marketingiem internetowym. Zastąpiła Piotra Winiarza, który odszedł z firmy.

Do jej obowiązków należy rozwój sieci Afilo - głównie w obszarze współpracy z wydawcami - kierowanie zespołem odpowiedzialnym za realizację programów partnerskich i nadzór nad zespołem rozwijającym produkty reklamowe sieci. Monika Dąbrówka dołączyła do Afilo we wrześniu br. jako affiliate media manager.

Wcześniej pracowała w CR Media Consulting, gdzie obsługiwała zarówno klientów agencyjnych (OMD, Mediaedge:cia, Media Direction OMD, Value Media, Initiative Warszawa), jak i bezpośrednich (Investors TFI, Young Digital Poland, Dax Cosmetics, Speak Up).

Afilo rozlicza się ze swoimi klientami w modelu płacenia za efekt. Firma realizuje kampanie z wykorzystaniem wszystkich dostępnych narzędzi i mediów internetowych (m.in. kampanie bannerowe, e-mailingi, kampanie w wyszukiwarkach).

Afilo należy do grupy kapitałowej Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe SA (m.in. "Super Express", "Murator", Radio Eska, Radio Vox FM, Supermedia Interactive i IDMnet). (TWI)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,