Kraj

Peroni rozpoczyna kampanię skierowaną do użytkowników iPhone'ów

Włoska marka piwa Peroni z portfolio Kompanii Piwowarskiej w ramach działań prowadzonych w obrębie platformy komunikacyjnej "La Dolce Vita" przygotowała...

Włoska marka piwa Peroni z portfolio Kompanii Piwowarskiej w ramach działań prowadzonych w obrębie platformy komunikacyjnej “La Dolce Vita” przygotowała specjalną odsłonę kampanii skierowaną do użytkowników telefonów iPhone. Będzie obecna w największych portalach informacyjnych (Onet.pl i WP.pl) wyłącznie w przeglądarkach telefonów iPhone. Pomysłodawcą projektu jest dom mediowy Starcom. Kreację na potrzeby komunikacji w iPhone’ach przygotowuje agencja Connect Polska, a autorem głównej linii kreatywnej kampanii “La Dolce Vita” jest londyńska agencja The Bank.

Platforma komunikacyjna Peroni “La Dolce Vita” pozycjonuje markę jako prawdziwą ikonę włoskiego stylu, mody i designu powstałego w latach 60. ubiegłego wieku – w “złotych” czasach włoskiej prosperity, kiedy rodziły się marki ikony ucieleśniające najlepsze cechy klasycznego i nieprzemijającego włoskiego stylu. Grupą docelową są osoby postrzegane jako trendsetterzy i liderzy opinii, do których trudno dotrzeć poprzez media masowe. Jedną z odsłon prowadzonych działań reklamowych jest rozpoczynająca się właśnie kampania skierowana do użytkowników telefonów iPhone. (JP)