Kraj

Play modyfikuje strategię komunikacyjną, wprowadza nowe plany taryfowe

Sieć Play (P4) od dziś wprowadza do oferty nowe plany taryfowe Play One oraz promocje świąteczne. Zmodyfikowana została również strategia...

Sieć Play (P4) od dziś wprowadza do oferty nowe plany taryfowe Play One oraz promocje świąteczne. Zmodyfikowana została również strategia komunikacyjna operatora. – Będziemy śmielej niż obecnie informować naszych klientów o cenach połączeń oraz telefonów, porównując je wprost do konkurencji – mówi Marcin Gruszka, rzecznik prasowy Play. Oznacza to stosowanie w większym stopniu reklamy porównawczej. Komunikacja ma podkreślać ceny połączeń oraz dostępne telefony multimedialne. W przyszłym roku operator zamierza również rozszerzyć komunikację o kampanię informującą klientów o możliwości przeniesienia swojego numeru telefonu przy zmianie operatora na Play.

Kampania reklamowa, wprowadzająca plany taryfowe Play One (dla klientów indywidualnych) rozpoczyna się dziś. Obejmie swym zasięgiem telewizje ogólnotematyczne, internet, radio oraz outdoor. Media zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia, a kreację przygotowała agencja Brain. Akcja reklamowa potrwa do końca roku.

Play wprowadził pięć planów taryfowych Play One: 25, 45, 65, 95 oraz 145. W planie taryfowym za 65 zł cena połączeń do wszystkich sieci została obniżona do 39 gr. Z kolei w ramach promocji świątecznych klienci będą przez pół roku płacić połowę abonamentu oraz otrzymają 500 minut do wykorzystania na połączenia wewnątrz sieci. Wsparcie komunikacyjne dla promocji świątecznych rozpocznie się 17 listopada. W ofercie biznesowej promowane będą pakiety minut oraz obniżona do 39 gr cena połączeń. Kampania promująca ofertę biznesową rozpocznie się w listopadzie i obejmie telewizje (TVN CNBC Biznes i TV Biznes) oraz prasę biznesową. (ŁR)