Kraj

Codemedia promuje oryginalne mojito

Codemedia przygotowała nową odsłonę kampanii www.originalmojito.pl dla marki Bacardi. Marketer promuje w niej sposób podawania i recepturę tego napoju. Na...

Codemedia przygotowała nową odsłonę kampanii www.originalmojito.pl dla marki Bacardi. Marketer promuje w niej sposób podawania i recepturę tego napoju.

Na przygotowanej przez agencję XRS Nowe Media stronie internautom proponowana jest zabawa w postaci kwizu związanego z doborem składników drinka.

W komunikacji mediowej wykorzystywane są działania zarówno w internecie, jak i w kanałach mobilnych. Jednym z elementów jest kampania online prowadzona z wykorzystaniem targetowania behawioralnego. Reklamy w portalach wyświetlane są osobom z dynamicznie budowanego profilu behawiorystycznego. Akcję wspierają kupony z kodami SMS-owymi dystrybuowane przez Bacardi.

Jednocześnie prowadzone są dwa konkursy – na projekt graficzny reklamy mojito (do wygrania MacBooki i wycieczka do Puerto Rico) oraz konkurs SMS-owy (codziennie do wygrania są iPody). Realizacją techniczną konkursu mobilnego zajmuje się agencja marketingu mobilnego One2Tribe. (JN)