Kraj

MARIA GÓRECKA-WARCHOŁ NOWYM DYREKTOREM REKLAMY PDW

Polski Dom Wydawniczy, wydawca m.in. "Pani", "Urody", "Kobiety i Życia", ma nowego dyrektora reklamy. Została nim Maria Górecka-Warchoł. Odpowiada za...

Polski Dom Wydawniczy, wydawca m.in. “Pani”, “Urody”, “Kobiety i Życia”, ma nowego dyrektora reklamy. Została nim Maria Górecka-Warchoł. Odpowiada za wszystkich pięć tytułów wydawnictwa (także, poza wymienionymi, “101 Porad” oraz “Smaki i Aromaty”). Funkcja szefa reklamy jest nowa w PDW. Dyrektorem handlowym wydawnictwa pozostał Jacek Kobyliński. Ostatnio w PDW pracowały dwa zespoły ds. reklamy w dwóch grupach pism. Szefowie obu grup nadal pracują w wydawnictwie. PDW rozbudowuje personalnie dział reklamy i wkrótce będzie dzielić w nim obowiązki, o czym poinformował Wojciech Pawlak, prezes firmy. Maria Górecka-Warchoł była ostatnio prezesem RMB Polska, firmy zajmującej się m.in. sprzedażą reklamy w kinach, a wcześniej pracowała jako zastępca dyrektora Biura Reklamy TVP oraz przez pewien czas pełniła w nim obowiązki szefa. W PDW zanosi się na kolejne zmiany kadrowe na wysokich stanowiskach, co będzie rozstrzygać się w najbliższym czasie. Od niedawna całościowym właścicielem PDW jest Grupa Multimedialna, której udziałowcami są PZU Życie i Telewizja Familijna. (KP)