Kraj

PIERWSZA KOLOROWA KAMPANIA REKLAMOWA JOANNY

Laboratorium Kosmetyczne "Joanna" rozpoczyna trzymiesięczną kampanię wizerunkową farb i rozjaśniaczy do włosów (tzw. kolorantów). Jej start przewidziano na kwiecień br....

Laboratorium Kosmetyczne “Joanna” rozpoczyna trzymiesięczną kampanię wizerunkową farb i rozjaśniaczy do włosów (tzw. kolorantów). Jej start przewidziano na kwiecień br. Jest to pierwsza tego typu kampania w historii firmy. Jej przygotowanie powierzono agencji Arip z Warszawy, która została wybrana w drodze przetargu, do którego zaproszono jeszcze pięć innych agencji: Tuba, Ikon, Alter Ego, Market Point Holst & Company oraz studio graficzne Orgidiun (które wcześniej opracowało szatę graficzną wszystkich kolorantów Joanny). Przetarg miał charakter full serwis, więc Arip zajmuje się strategią i kreacją, produkcją, planowaniem i zakupem mediów. Wysokość budżetu nie został podana. Kampania obejmuje prasę kobiecą (“Pani Domu”, “Olivia”, “Świat Kobiety”, “Viva”, “Przyjaciółka”, “Naj”) oraz sponsoring telewizyjny w Polsacie (plansze sponsoringowe pojawiają się przed emisją serialu “Adam i Ewa” i po niej). Równocześnie odbywa się promocja sprzedażowa, w której główną nagrodą jest samochód Toyota Yaris. (AMS)