Kraj

Gadu-Gadu wprowadziło zmiany w cenniku reklam

Grupa Gadu-Gadu wprowadziła zmiany do cennika reklam w komunikatorze Gadu-Gadu. Najistotniejsza zmiana dotyczy bannera 400x50 pikseli w oknie rozmowy. Od...

Grupa Gadu-Gadu wprowadziła zmiany do cennika reklam w komunikatorze Gadu-Gadu. Najistotniejsza zmiana dotyczy bannera 400×50 pikseli w oknie rozmowy. Od teraz klienci zamiast kupna całego dnia emisji mają możliwość zakupu połowy emisji danego dnia tzw. połówki (80 proc. dziennego zasięgu) lub tzw. ćwiartki – jednej czwartej odsłon (65 proc. dziennego zasięgu).

– Oferta reklamowa komunikatora Gadu-Gadu nie zmieniała się znacząco w ostatnim czasie. Jednak w tak dynamicznych warunkach rynkowych postanowiliśmy wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów zarówno w kontekście dostępności terminów, jak i cenowej bariery wejścia – mówi Krzysztof Łada, dyrektor biura reklamy Gadu-Gadu SA. – Dzieląc podstawową jednostkę zakupu, jaką do tej pory był dzień, z jednej strony zwielokrotniliśmy liczbę dostępnych terminów, a z drugiej obniżyliśmy minimalną kwotę zakupu, czyniąc reklamę w naszym komunikatorze bardziej przystępną – dodaje Łada.

W pierwszym półroczu br. przychody netto spółki ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów wyniosły 14,12 mln zł (w pierwszym półroczu 2007 – 9,31 mln zł). Zysk netto spółki w pierwszym półroczu br. wyniósł 5,37 mln zł (w pierwszym półroczu 2007 r. – 4,25 mln zł). (TWI)