Kraj

Polsat rozważa gwarancję na dostarczenie pakietów w 2009 r.

Polsat Media rozważa możliwość przekazania reklamodawcom gwarancji realizacji kampanii w ramach ustalonego kosztu dotarcia na 2009 rok. Biuro reklamy Polsatu...

Polsat Media rozważa możliwość przekazania reklamodawcom gwarancji realizacji kampanii w ramach ustalonego kosztu dotarcia na 2009 rok. Biuro reklamy Polsatu negocjuje już z reklamodawcami warunki przyszłorocznej współpracy.

Jak mówi Stanisław Janowski, stacja chce sprostać zarówno oczekiwaniom reklamodawców, którzy liczą na gwarancję, jak i tych, którzy stawiają na optymalizację parametrów zasięgowych kampanii i cen w grupach celowych. Relacja kosztów cennika i pakietu ma wynieść 15-20 proc., a udział tych form w strukturze sprzedaży zakładany jest na 70 proc. (cennik) do 30 proc. (pakiet). (JN)