Przetargi

10 agencji w przetargu interaktywnym marki Era

Polska Telefonia Cyfrowa zaprosiła 10 agencji interaktywnych do przeglądu dotyczącego kompleksowej obsługi marki Era w internecie, wynika z naszych informacji...

Polska Telefonia Cyfrowa zaprosiła 10 agencji interaktywnych do przeglądu dotyczącego kompleksowej obsługi marki Era w internecie, wynika z naszych informacji (o planach dotyczących tego przetargu pisaliśmy w DS “MMP” z 7 listopada br.). Zaproszenia wysłano do: Adv.pl, Blueberry Group, Digital One, GoldenSubmarine, Hypermedia, Momentum Worldwide, Next, Opcom, OS3 Multimedia i Tribal DDB. Nie wiadomo jeszcze, czy wszystkie firmy przyjęły zaproszenia. Agencje mają przedstawić swoje portfolio, a kolejnym etapem przeglądu będzie wysyłka do wybranych firm zapytań ofertowych z zadaniem kreatywnym.

Z naszych informacji wynika, że konkurs dotyczy m.in.: kreowania obecności marki Era w internecie, rozwoju serwisu Era.pl i sklepu internetowego, działań w wyszukiwarkach, badań user experience związanych z odbieraniem marki przez konsumentów i użytecznością stron internetowych oraz działań niestandardowych z nurtu Web 2.0 i Web 3.0. (TWI)