Kraj

Saatchi & Saatchi ma nowy team do obsługi Toyoty

W agencji reklamowej Saatchi & Saatchi team obsługujący Toyotę zmienił skład osobowy. Do pracy z tym klientem - jednym z...

W agencji reklamowej Saatchi & Saatchi team obsługujący Toyotę zmienił skład osobowy. Do pracy z tym klientem – jednym z najstarszych w portfolio grupy Saatchi & Saatchi – wybrano nowe osoby. Z Toyotą pracują obecnie: Jarosław Skrzyński (group account director), Anna Ząbkiewicz (account supervisor), Bartosz Sobczak (account executive) i Krzysztof Białkowski (senior strategic planner). Za kreację odpowiedzialny będzie team: Bożena Ślaga (senior art director) i Radek Kotarka (senior copywriter). Na początku listopada do składu zespołu Toyoty dołączył Paweł Chojecki (account director). Team ten w razie potrzeby wspomagany będzie przez inne osoby.

Jarosław Skrzyński od 12 lat działa w branży reklamowej, uczestniczył we wprowadzaniu na rynek Nissana Almery, Chryslera 300C oraz PT Cruisera. Pracował również z markami motoryzacyjnymi Mercedes-Benz i Skoda Auto. Paweł Chojecki do Saatchi & Saatchi oraz zespołu Toyoty dołączył na początku listopada. W branży reklamowej pracuje od 11 lat. Ostatnio pracował w Young & Rubicam, a wcześniej przez kilka lat w Leo Burnett dla Fiata.

Bożena Ślaga i Radek Kotarka to jeden z najbardziej utytułowanych zespołów kreatywnych w Saatchi & Saatchi, zdobywcy m.in. Brązowego Lwa w Cannes. Mają oni na swoim koncie pracę w argentyńskim oddziale Saatchi & Saatchi – Del Campo/Nazca.

Pracę teamu kreatywnego nadzorować będzie Max Olech, od 15 lat związany z Saatchi & Saatchi, od listopada 2006 r. dyrektor kreatywny Saatchi & Saatchi, a obecnie Saatchi & Saatchi Communications.

Przebudowa teamu Toyoty jest spowodowana odejściem z agencji kilku osób pracujących do tej pory dla tego klienta, m.in.: Andrzeja Ratajczyka, Krzysztofa Miazka i Piotra Niemczyńskiego. Przeszli oni do agencji AdWorks. (AMS)