M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

TCHIBO REALIZUJE PROGRAM ZMIAN ASORTYMENTU WART 5-8 MLN ZŁ

Serwis Dzienny | 29 marca 2001, 00:00

Firma Tchibo Warszawa modyfikuje dotychczasową ofertę kaw palonych i rozpuszczalnych Tchibo i przygotowuje kampanię reklamową. Budżet przeprowadzenia całości programu, jak...

Firma Tchibo Warszawa modyfikuje dotychczasową ofertę kaw palonych i rozpuszczalnych Tchibo i przygotowuje kampanię reklamową. Budżet przeprowadzenia całości programu, jak informuje Włodzimierz Rojek, dyrektor marketingu, oszacowano na kwotę 5-8 mln zł. Zmiany obejmą opakowania kawy mielonej i rozpuszczalnej - łagodnej Exclusive Mild (do tej pory sprzedawana była pod nazwą Mild) i Grand Mocca (dotychczas znana jako Grand Cafe). Tym samym Tchibo wyraźnie zróżnicuje swój asortyment. Komunikat o tym, że każdy konsument może znaleźć coś dla siebie w ofercie Tchibo, będzie umieszczony w ogólnopolskiej kampanii reklamowej, która ruszy w kwietniu br. i obejmie telewizję, prasę oraz materiały POS. Autorem strategii i kreacji kampanii jest agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa, zaś za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative Media. Wśród konsumentów odbędą się samplingi kawy. Wkrótce w sklepach pojawi się także granulowana rozpuszczalna kawa Tchibo Family, która zastąpi kawę w proszku. Na przełomie grudnia ub.r. i stycznia 2001 r. udziały ilościowe Tchibo Warszawa w segmencie kawy palonej wyniosły 20,1 proc. W segmencie kaw rozpuszczalnych wynosiły 14 proc., a cappucciono - 3,8 proc. Wartość sprzedaży produktów firmy w 2000 r. wyniosła ponad 500 mln zł. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , , ,