Kraj

Accor Services promuje w internecie nową kartę podarunkową

Accor Services, firma działająca na rynku świadczeń pozapłacowych i programów nagradzania, wprowadził na polski rynek kartę podarunkową Ticket Compliments Exclusive....

Accor Services, firma działająca na rynku świadczeń pozapłacowych i programów nagradzania, wprowadził na polski rynek kartę podarunkową Ticket Compliments Exclusive. Jest to narzędzie wspierające pozapłacowe mechanizmy motywowania i wynagradzania pracowników opierające się na korzystnych dla pracodawcy rozwiązaniach prawnych wykorzystujących Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych.

Nowość wsparta jest kampanią reklamową pod hasłem “Klejnot wśród prezentów dla pracowników”. Działania kierowane są przede wszystkim do dyrektorów i pracowników działów HR oraz finansów. Kampania prowadzona jest w internecie (e-mailing, bannery). Koncepcja graficzna materiałów drukowanych oraz serwisu internetowego www.tcexclusive.pl zrealizowana została przez Art of Mine. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Hypermedia. (DD)