Kraj

AXN rusza z kampanią ramówkowych nowości

Rusza kampania reklamowa ramówki stacji tematycznej AXN. Promocja będzie wspierać nowe seriale na antenie stacji, np. "Deadwood" czy "Napiętnowany", oraz...

Rusza kampania reklamowa ramówki stacji tematycznej AXN. Promocja będzie wspierać nowe seriale na antenie stacji, np. “Deadwood” czy “Napiętnowany”, oraz kontynuacje znanych już wcześniej pozycji, m.in. “Medium, “Zabójcze umysły” oraz “CSI: Kryminalne zagadki Miami”. Na potrzeby kampanii przygotowano materiały do prasy i internetu. Trzonem aktywności prasowych zostały TV-guide’y, dodatkowo obecność w prasie wzmocniono m.in. tytułami prasy lifestyle’owej, tygodnikami opinii oraz prasą hobbystyczną. Layouty do kampanii zostały przygotowane przez AXN we własnym zakresie.

Kampania internetowa obejmie działania buzzmarketingowe na forach internetowych, witrynach społecznościowych oraz serwisach lifestyle’owych. Dodatkowo w planie ujęte są wortale o tematyce rozrywkowej i filmowej, regularna kampania bazować będzie na formatach wideo.

Kampania rozpocznie się w połowie listopada i trwać będzie do połowy grudnia. Prasa została zaplanowana przy współpracy z domem mediowym Maxus, a za internet odpowiada agencja Adv.pl. (JN)