Kraj

Puma świętuje 60-lecie marki kampanią "I am 60"

Puma świętuje 60-lecie istnienia marki. Kampania reklamowa "I am 60" skupi się w Polsce na prasie (advertoriale, artykuły sponsorowane), internecie...

Puma świętuje 60-lecie istnienia marki. Kampania reklamowa “I am 60” skupi się w Polsce na prasie (advertoriale, artykuły sponsorowane), internecie i działaniach PR. Sklepy Puma Store zostaną wyposażone w specjalne materiały POS. Kampania będzie prowadzona do końca przyszłego roku. W 2009 r. polski oddział Pumy planuje event z okazji 60. urodzin marki. Rocznicową kreację przygotowała agencja Loos Entertain. Media kampanii nadzoruje w Polsce ZenithOptimedia Group.

Korzenie Pumy sięgają 1948 r., kiedy to Rudolf Dassler założył firmę Puma – Fabryka Obuwia Rudolf Dassler. Puma była ulubionym zwierzęciem Dasslera, dlatego postanowił tak oznaczać swoje wyroby. Nowe logo Pumy obowiązuje od 1979 r. (MKS)