M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

AWR "WPROST" INTENSYFIKUJE DZIAŁANIA PROMOCYJNE

Serwis Dzienny | 29 marca 2001, 00:00

Agencja Wydawniczo-Reklamowa "Wprost" (AWR Wprost) przeprowadza i planuje przeprowadzenie promocji trzech swoich tytułów, tygodnika "Wprost" oraz miesięczników "BusinessWeek/Polska" i "Mój...

Agencja Wydawniczo-Reklamowa "Wprost" (AWR Wprost) przeprowadza i planuje przeprowadzenie promocji trzech swoich tytułów, tygodnika "Wprost" oraz miesięczników "BusinessWeek/Polska" i "Mój Pies" oraz wydania internetowego "Wprost". Już rozpoczęła się zmodyfikowana kampania "Wprost" w rozgłośniach radiowych, z wykorzystaniem wypowiedzi znanych aktorów na temat tygodnika. Od kwietnia br. ruszy natomiast promocja internetowej wersji "Wprost". Planowane jest wysłanie 1,5 mln mailingów. "Wprost" w Internecie, siłami dziennikarzy zatrudniowych w magazynie, zamierza stworzyć serwis informacyjny z dużą ilością komentarzy i zbudować serwis biznesowy. Za tydzień ruszy też online promocja prenumeraty "Wprost" i pozostałych tytułów wydawnictwa. W tej chwili wysokość prenumeraty "Wprost" wynosi ok. 16 tys., a "BusinessWeek/Polska" Đ 1,5 tys. Łączny nakład tego ostatniego tytułu, mimo planowanego wzrostu, nie podniósł się i wynosi ok. 20 tys., z czego sprzedaje się 11,5 tys. egzemplarzy. Agencja Wydawniczo-Reklamowa "Wprost" od połowy marca br. ma kierownika marketingu dla wszystkich swoich tytułów. Jest nią Marzena Reinert, dotychczas związana z branżą PR, pracowała ostatnio w agencji Headlines. Wcześniej w AWR "Wprost" za marketing odpowiadała dyrektor reklamy Paulina Król. Jedną z planowanych na najbliższą przyszłość inicjatyw rozbudującego się właśnie działu marketingu jest przeprowadzenie wraz z instytutem badawczym CBM Indicator długofalowego badania skuteczności ogłoszeń zamieszczanych we "Wprost". (KP)

Czytaj więcej na temat: , , , ,