M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

CENTERTEL INFORMUJE O PRZYGODACH BOHATERÓW "DWÓCH ŚWIATÓW"

Serwis Dzienny | 29 marca 2001, 00:00

PTK Centertel, operator sieci telefonii komórkowej Idea, został partnerem telewizji Polsat w ramach współpracy przy programie "Dwa światy". Podobnie jak...

PTK Centertel, operator sieci telefonii komórkowej Idea, został partnerem telewizji Polsat w ramach współpracy przy programie "Dwa światy". Podobnie jak w przypadku emitowanego w TVN programu "Big Brother" Idea uruchomiła dwie usługi: serwis informacyjny SMS, dzięki któremu abonenci sieci mogą dwa razy dziennie otrzymywać krótkie informacje na temat bieżących wydarzeń w programie, oraz tzw. SMS - głos, umożliwiający głosowanie na uczestników programu. Ceny tych usług dla obu programów są takie same: 9 zł netto za aktywację serwisu informacyjnego (opłata za dezaktywację 0,5 zł netto) i 2 zł netto za wysłanie SMS-a w głosowaniu. Partnerami TVN przy programie "Big Brother" są już obecnie wszyscy trzej operatorzy sieci komórkowych (oprócz PTK Centertel, Polkomtel i Polska Telefonia Cyfrowa). Z usługi w sieci Idea w pierwszym tygodniu od jej uruchomienia skorzystało już kilka tysięcy osób, zaś dziennie aktywuje ją kilkaset abonentów sieci. Jak poinformował Jacek Kalinowski, rzecznik prasowy PTK Centertel, operator spodziewa się, że do dnia finału "Big Brother", który będzie miał miejsce w czerwcu br., serwis informacyjny SMS aktywuje od 2 do 5 proc. z 1,8 mln abonentów sieci. PTK Centertel w związku z programem "Big Brother" ma jeszcze w ofercie usługę Big Brother SpyLine, czyli specjalny płatny numer telefonu, pod którym można na żywo podsłuchiwać, co dzieje się na planie (opłata 2 zł netto za minutę). Kalinowski nie wyklucza, że również dla programu "Dwa światy" powstanie analogiczna usługa. Inicjatorami wszystkich usług SMS w obu przypadkach były stacje telewizyjne, TVN i Polsat. Marek Sołtysik, rzecznik prasowy TVN, uważa, że Polsat skopiował pomysł marketingowy TVN. "Według mnie to dosyć niewyrafinowany sposób walki o widza" - powiedział Sołtysik. Z drugiej strony Bogdan Markiewicz, rzecznik prasowy PTC, jest zdania, że jeżeli telewizje nie gwarantują żadnemu z operatorów wyłączności na tego typu usługi, to nie można od nich wymagać, aby sami decydowali się na wyłączną współpracę z jednym tylko programem. (PR)

Czytaj więcej na temat: , , , ,