M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

KREATYWNI Z LEO BURNETT POJADĄ DO CANNES

Serwis Dzienny | 29 marca 2001, 00:00

Team kreatywny z agencji reklamowej Leo Burnett Warszawa w składzie Martin Winther i Robert Wasilczuk będzie reprezentować Polskę na konkursie...

Team kreatywny z agencji reklamowej Leo Burnett Warszawa w składzie Martin Winther i Robert Wasilczuk będzie reprezentować Polskę na konkursie Young Creatives Lions 2001 podczas tegorocznej edycji festiwalu reklamowego w Cannes. W polskich eliminacjach do niego wzięło udział osiem dwuosobowych zespołów reprezentujących siedem agencji reklamowych: Grey, Leo Burnett, NoS/BBDO, PZL, Upstairs Young & Rubicam, J. Walter Thomson/Parintex i Corporate Profiles DDB. Zadaniem postawionym przed zespołami było stworzenie w ciągu 12 godzin maksimum dwóch wersji ogłoszenia prasowego, którego celem było zachęcanie sponsorów indywidualnych i instytucjonalnych do zasilenia programu pod nazwą "Motylkowe szpitale dla dzieci". Brief do tegorocznych eliminacji Young Creatives Lions 2001 został przygotowany wspólnie z Fundacją Jolanty Kwaśniewskiej "Porozumienie Bez Barier". Obradom jury przewodniczył Leszek Popowicz z firmy Best Marketing & Promotion, wyłączny przedstawiciel festiwalu w Cannes w Polsce. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,