Kraj

Mindshare udostępnia swój serial internetowy w wersji mobilnej i w YouTube

Dom mediowy Mindshare Polska udostępnia swój serial internetowy "Citylajf.pl" w wersji mobilnej. Internauci mogą pobierać odcinki tej produkcji bezpośrednio ze...

Dom mediowy Mindshare Polska udostępnia swój serial internetowy “Citylajf.pl” w wersji mobilnej. Internauci mogą pobierać odcinki tej produkcji bezpośrednio ze strony serialowej i przenosić je na odtwarzacze multimedialne. Kolejną platformą dystrybucji serialu jest kanał Citylajf w YouTube, gdzie zamieszczane są wszystkie dotychczas wyemitowane odcinki. Zdaniem kierownictwa Mindshare nowa funkcjonalność to kolejny aspekt wpisujący się w założenie interaktywności projektu “Citylajf.pl”. – Rośnie odsetek widzów, którzy chcieliby oglądać wybrane przez siebie pozycje na żądanie. Najczęściej wymieniane w tej grupie są filmy, sitcomy i właśnie seriale. Dla tych osób prime time w telewizji nie jest wtedy, gdy są najwyższe ceny spotów reklamowych, ale wtedy gdy chcą i mogą coś obejrzeć. Projekt “Citylajf.pl” daje im właśnie taką możliwość – uważa Anna Sakowicz, invention partner w Mindshare Polska. “Citylajf.pl” to serial internetowy wyprodukowany przez dom mediowy Mindshare Polska. Serial jest emitowany na platformie Wirtualnej Polski. Partnerami marketingowymi są Mazda i LG. Według danych Mindshare po emisji połowy z 10 zaplanowanych odcinków serwis odwiedziło ponad 300 tys. unikatowych użytkowników, którzy spędzają w nim średnio 30 min, przeglądając jego treści. (PM)