Kraj

Solski BM pracuje z portalem aukcyjnym Podbij.pl

Agencja PR Solski Burson-Marsteller zajmie się obsługą public relations nowego aukcyjnego portalu internetowego Podbij.pl. Jest to nowy serwis internetowy oferujący...

Agencja PR Solski Burson-Marsteller zajmie się obsługą public relations nowego aukcyjnego portalu internetowego Podbij.pl. Jest to nowy serwis internetowy oferujący sprzedaż towarów w nowym na polskim rynku systemie licytacji. System aukcji portalu Podbij.pl różni się od powszechnie znanych systemów aukcyjnych. Przedmioty są wystawiane przez serwis Podbij.pl, nie przez użytkowników. Wszystkie produkty są fabrycznie nowe, nieużywane, z pełną gwarancją producenta.

Serwis założyło dwóch polskich studentów uniwersytetu w Yorku – Kamil Kuchta i Witold Kozłowski. Pierwsza licytacja odbyła się 18 września br. Serwis obecnej posiada ok. 25 tys. zarejestrowanych użytkowników. Odbyło się blisko 1,1 tys. aukcji, a wartość zlicytowanych przedmiotów wyniosła ok. 800 tys. zł.

Zadaniem agencji Solski Burson-Marsteller jest strategiczne doradztwo komunikacyjne i zarządzanie kontaktami mediowymi. Agencję wybrano w wyniku zapytania ofertowego. Umowa obowiązuje do końca przyszłego roku z możliwością jej przedłużenia. (MKS)