Kraj

BUDŻET KAMPANII OBLIGACJI FISKUSA WYNIESIE OK. 50 MLN ZŁ

Centralny Dom Maklerski CDM Pekao działający w imieniu Ministerstwa Finansów prowadzi przetarg na obsługę budżetu kampanii reklamowych obligacji skarbu państwa....

Centralny Dom Maklerski CDM Pekao działający w imieniu Ministerstwa Finansów prowadzi przetarg na obsługę budżetu kampanii reklamowych obligacji skarbu państwa. Resort przeznaczył na nie kwotę prawie 50 mln zł. Chodzi o kampanie, których start przewidziano na maj br., a finał na grudzień 2002 roku. Budżet, podobnie jak w roku ubiegłym, został podzielony na trzy części: kreatywno-produkcyjną, mediową i public relations. Do obsługi budżetu kreatywno-produkcyjnego, wartego ok. 5,3 mln zł, zgłosiło się pięć agencji reklamowych: Upstairs Young & Rubicam, Gruppa 66, Legend Group, Firma Projektowo-Reklamowa Niedzielski oraz Top Impact. Rozstrzygnięcie tej części przetargu planowane jest na połowę kwietnia br. Termin nadsyłania ofert dotyczących obsługi budżetu mediowego, którego wysokość wynosi ok. 42,3 mln zł, upływa dzisiaj. Jego rozstrzygnięcie nastąpi najprawdopodobniej na początku maja br. Ostatnia część budżetu (ok. 650 tys. zł) przeznaczona jest na działania PR. Termin nadsyłania ofert przez firmy PR upłynie 20 kwietnia br. W wyniku ubiegłorocznych rozstrzygnięć obsługą budżetu reklamowego kampanii reklamowych obligacji skarbu państwa zajmowały się do tej pory: dom mediowy The Media Edge, agencja reklamowa Gruppa 66 i firma PR Partner of Promotion. (JP)