Kraj

Suzuki będzie elastycznie planowało marketing w przyszłym roku

Suzuki Motor Poland nie wyklucza rewizji swoich planów marketingowych i budżetu reklamowego w przyszłym roku. Jarosław Jędrzejewski, dyrektor działu marketingu...

Suzuki Motor Poland nie wyklucza rewizji swoich planów marketingowych i budżetu reklamowego w przyszłym roku.

Jarosław Jędrzejewski, dyrektor działu marketingu firmy, nie zdradza szczegółów dotyczących wysokości budżetu przeznaczonego na działania reklamowe w przyszłym roku.

– Będzie adekwatny do sytuacji gospodarczej i celów, jakie sobie stawiamy na rok 2009. Z pewnością to, co będziemy musieli zmienić w stosunku do 2008 r., to większa elastyczność w planowaniu, a następnie w realizacji. Prawdopodobne są więc rewizje planów i budżetów w trakcie roku – mówi jedynie Jędrzejewski.

Tegoroczne wydatki Suzuki na reklamę miały być według zapowiedzi ze stycznia br. wyższe od tych w 2007 r. o 15-20 proc. Nacisk w komunikacji zamierzano położyć na telewizję i internet. Z danych Expert Monitora wynika, że koncern wydał na reklamę w mediach w okresie I-X br. 59,3 mln zł (dane cennikowe netto), czyli 16,1 proc. więcej niż rok temu.

Po trzech kwartałach br. zarejestrowano w Polsce blisko 6,2 tys. sztuk nowych samochodów marki Suzuki, czyli 18,1 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2007 r. (BG)