Kraj

MLECZARNIA TUREK ZMIENIA SWOJE PORTFOLIO PRODUKTÓW

Mleczarnia Turek, należąca do koncernu spożywczego Groupe Bongrain, rozszerzyła gamę swoich produktów, przeprowadziła zmianę wizerunku marki i wsparła te działania...

Mleczarnia Turek, należąca do koncernu spożywczego Groupe Bongrain, rozszerzyła gamę swoich produktów, przeprowadziła zmianę wizerunku marki i wsparła te działania kampanią reklamową. Zmianie uległo przede wszystkim logo, zaś jego nowa wersja ma podkreślać atrybuty firmy – polskość i tradycję oraz nowoczesny sposób produkcji. Modyfikacji uległy także opakowania dotychczas sprzedawanych serów camembert, brie oraz pleśniowego sera koziego typu camembert o nazwie Cabri Bon. Wprowadzono również nieobecne do tej pory w ofercie firmy sery topione w postaci krążków, bloczków, kremów, a także absolutną nowość na polskim rynku – “Snack”, czyli opakowanie topionego sera kremowego o smaku śmietankowym oraz chrupkie paluszki. Produkt, który ma charakter przekąski na każdą okazję, adresowany jest do młodych ludzi. Sprzedaż serów pleśniowych wsparto telewizyjną kampanią reklamową, którą przygotowała agencja reklamowa Ad Fabrika FCB. Projekt nowego logo i opakowań wykonała agencja Lothar Bohm. Koszty przeprowadzonych zmian nie zostały ujawnione. (MKS)