Kraj

Dział obsługi klienta DDB podzielony na cztery zespoły, awanse menedżerów

Agencja reklamowa DDB dzieli dział obsługi klienta na cztery zespoły. Jej konsekwencją jest awans menedżerów w firmie. - Chcę ujednolicić...

Agencja reklamowa DDB dzieli dział obsługi klienta na cztery zespoły. Jej konsekwencją jest awans menedżerów w firmie. – Chcę ujednolicić strukturę działu, którym zarządzam. Jest to m.in. efekt wniosków, jakie zostały wyciągnięte z przeprowadzonego audytu wewnętrznego – mówi Zuzanna Warowna, client service director DDB (o objęciu przez nią tego stanowiska pisaliśmy w DS “MMP” z 12 listopada br.).

Każdym zespołem kieruje menedżer na stanowisku account directora, na które awansowano: Piotra Wrońskiego (głównym klientem jest Kompania Piwowarska i jej marka Tyskie), Magdę Witosław (Allianz) i Barbarę Żak (Algida, Lipton i Eurobank; za współpracę z tym ostatnim odpowiada Małgorzata Wilińska, awansowana ostatnio na stanowisko account managera). Czwartym zespołem kieruje Michał Czarkowski, który pełnił już funkcję account directora, zajmujący się realizacją projektów dla firm Henkel i Wrigley. W ramach działu obsługi klienta działają jeszcze dwa samodzielne zespoły wyłącznie do obsługi McDonald’s i Kaspi Banku. Wcześniej w ramach działu client service funkcjonowały trzy zespoły klienckie. (JP)