Kraj

Nokia w 2009 r. chce wspierać sprzedaż usług dodatkowych

Polski oddział Nokii zapowiedział, że w przyszłym roku nie zamierza zwiększać liczby kampanii reklamowych. - Przewidujemy realizację porównywalnej liczby projektów...

Polski oddział Nokii zapowiedział, że w przyszłym roku nie zamierza zwiększać liczby kampanii reklamowych. – Przewidujemy realizację porównywalnej liczby projektów komunikacyjnych. Nie możemy jednak jako polski oddział globalnej firmy wypowiadać się w sprawie przyszłorocznych budżetów na naszym rynku – mówi Karolina Moczydłowska, marketing communication manager Nokia Poland.

Nokia Poland skupi się w przyszłym roku na komunikacji nowych usług oferowanych tylko dla użytkowników telefonów tej marki. M.in. chodzi o usługi nawigacyjne Nokia Maps oraz N-Gage, serwis z grami komórkowymi. W ramach tych działań usługi dodatkowe dostępne dla użytkowników telefonów Nokii będą komunikowane pod marką OVI. W pierwszym kwartale 2009 r. wprowadzony zostanie do sprzedaży muzyczny telefon 5800 Xpress Music oraz N97. (ŁR)