Kraj

Cztery polskie agencje PR wyróżnione w European Excellence Award

Podczas gali konkursu public relations European Excellence Award 2008 nagrodzono cztery projekty PR zgłoszone przez agencje z Polski. Wyróżniono w...

Podczas gali konkursu public relations European Excellence Award 2008 nagrodzono cztery projekty PR zgłoszone przez agencje z Polski.

Wyróżniono w ten sposób United PR za działania wprowadzające na rynek Alior Bank, Partner of Promotion za projekt dla sklepu internetowego Agito, którego celem była zmiana zwyczajów zakupowych Polaków, Edelman Polska za akcję wspierającą ideę toreb ekologicznych Greenbag (zlecającym była toruńska firma Gam) i Feedback/Hill & Knowlton za kampanię społeczną “Mam haka na raka” przygotowaną dla GSK.

W sumie podczas gali zorganizowanej w Budapeszcie przyznano 57 nagród. Pracami jury kierowali Florence Ranson, senior advisor PR & communications w European Banking Federation, i Marc Oliver Voigt, redaktor naczelny “Communication Director”.

Tytuł Agencji Roku przyznano sieci Trimedia, najlepszy projekt PR przygotowała Kavanagh Communications dla sieci handlowej Aldi, a za najlepszy debiut na rynku uznano rozpoczęcie działalności przez The Remarkable Group. (JP)