Kraj

180heartbeats przygotowała świąteczne serwis i kampanię Knorra

Ruszyła kampania marki Knorr (Unilever) pod hasłem "Knorr. Najlepszy na święta". Na jej potrzeby powstała strona www.najlepszynaswieta.pl. Serwis WWW oraz...

Ruszyła kampania marki Knorr (Unilever) pod hasłem “Knorr. Najlepszy na święta”. Na jej potrzeby powstała strona www.najlepszynaswieta.pl. Serwis WWW oraz kampania internetowa (obejmująca wiodące portale) zostały przygotowane przez agencję 180heartbeats, za produkcję materiałów filmowych odpowiedzialny był interaktywny dom produkcyjny F25. Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Direction OMD.

Gospodarzami nowej strony www.najlepszynaswieta.pl są dzieci. Na stronie można wziąć udział w konkursie, odpowiadając na zagadki zadane przez dzieci oraz wysłać bliskim świąteczną wideokartkę. Wystarczy wpisać w formularz własną treść życzeń, a dzieci przekażą je wybranej bliskiej osobie. Mali aktorzy zachęcają również do skosztowania świątecznych dań, na które przepisy są dostępne na stronie Knorra.

Teaser kampanii pojawił się w internecie w połowie listopada br. Obecnie trwa główna część konkursowa, która potrwa do świąt Bożego Narodzenia. (DD)