M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Euro RSCG trzeci rok z rzędu zdobywa tytuł największej globalnej agencji reklamowej

Serwis Dzienny | 16 grudnia 2008, 06:45

Global Marketers Report magazynu “Advertising Age" trzeci rok z rzędu przyznał Euro RSCG Worldwide tytuł największej globalnej agencji reklamowej. Pozycję...

Global Marketers Report magazynu “Advertising Age" trzeci rok z rzędu przyznał Euro RSCG Worldwide tytuł największej globalnej agencji reklamowej. Pozycję Euro RSCG Worldwide zawdzięcza rozwojowi we wszystkich regionach oraz silnym działaniom new business. Sukces zagwarantowały agencji budżety takich klientów, jak: Chivas (Pernod Ricard), NYSE Euronext, The Hershey, Schering-Plough, McDonald's, Kraft, Jaguar, L'Oreal, HP i Danone.

Euro RSCG Worldwide znalazła się na szczycie rankingu z 55 globalnymi klientami oraz 1247 zrealizowanymi projektami. W tym roku ponownie wyprzedziła w rankingu agencje McCann Erickson Worldwide oraz Ogilvy & Mather.

Wśród 100 największych globalnych reklamodawców wymienionych w raporcie klientami Euro RSCG Worldwide są 82 marki, m.in.: Sanofi-Aventis, Reckitt Benckiser, Sears, L'Oreal, Danone Group, General Electric, PSA Peugeot Citroen, Bayer, Schering-Plough Corp., Kraft, Walt Disney, Carrefour, Ford Motor Company. Obsługą tych klientów zajmują się 233 oddziały Euro RSCG Worldwide na świecie.

“Advertising Age" corocznie publikuje listę 100 największych reklamodawców. Cały raport wymienia globalnych klientów 24 największych globalnych agencji. (AMS na podst. Euro RSCG)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,