Przetargi

Tymbark znów do wzięcia

Maspex Wadowice, właściciel marki Tymbark, przegląda oferty agencyjne związane z przyszłoroczną obsługą marki Tymbark. Nie wiadomo, ile agencji obejmuje przegląd....

Maspex Wadowice, właściciel marki Tymbark, przegląda oferty agencyjne związane z przyszłoroczną obsługą marki Tymbark. Nie wiadomo, ile agencji obejmuje przegląd. Niewykluczone, że wystartowały tylko dwie firmy – McCann Erickson, który obecnie odpowiada ze obsługę Tymbarku, oraz Saatchi & Saatchi, które obecnie zajmuje się marką Kubuś.

Piotr Kośmider, managing director McCann Erickson, nie chciał się w tej sprawie wypowiadać. Nie udało nam się skontaktować z przedstawicielami Saatchi & Saatchi. Do czasu zamknięcia tego wydania serwisu nie udało nam się także uzyskać komentarza z Maspeksu.

McCann Erickson zwyciężył w przetargu prowadzonym przez firmę Maspex Wadowice w marcu br. (DS “MMP” z 4 kwietnia br). Agencja zajmuje się obsługą soków i wód mineralnych tej marki, a Saatchi & Saatchi, które przed McCann obsługiwało całe portfolio marek Tymbarku (od września 2006 r.), zostało odpowiedzialne wyłącznie za markę Kubuś.

Planowaniem i zakupem mediów dla marketera zajmuje się ZenithOptimedia. (AMS)