Kraj

Play umieści życzenia internautów na infoscreenach w metrze

Agencja interaktywna K2 Internet SA przygotowała świąteczną kampanię reklamową sieci komórkowej Play (P4), w której komunikacja w internecie połączona jest...

Agencja interaktywna K2 Internet SA przygotowała świąteczną kampanię reklamową sieci komórkowej Play (P4), w której komunikacja w internecie połączona jest z działaniami offline. Głównym elementem kampanii jest serwis Swietawplay.pl, za pośrednictwem którego internauci mogą złożyć życzenia świąteczne swoim bliskim. Każdy, kto to zrobi, ma szansę zobaczyć te życzenia na infoscreenach, czyli nośnikach reklamowych firmy Stroer umieszczonych na stacjach metra. Każdego dnia do 24 grudnia będzie emitowanych 100 spotów. Są one wyświetlane w godz. 6-24.

Serwis stworzono w oparciu o technologię flash i materiał wideo, który zostanie wykorzystany w drugiej części kampanii. Wówczas to, 22 grudnia, będzie w nim można zobaczyć wideo z życzeniami złożonymi przez pracowników Play: brand communication directora Marcina Wieczorkowskiego, event & sponsoring managera Marka Aleksandrowicza oraz portals & content directora Stefana Nowaka.

Współpraca K2 Internet i Play trwa ponad dwa lata. W tym czasie agencja przygotowała dla marki dwie odsłony portalu konsumenckiego, część korporacyjną, portal biznesowy Play dla firm, kilka miniserwisów promocyjnych, tutoriale do telefonów, sklep internetowy oraz graficzną oprawę platformy do sprzedaży kontentu – Playnet. Ponadto K2 Internet na stałe prowadzi obsługę portalu Play. (TWI)