Kraj

ING przekonuje w kampanii, że "OFE jest na całe życie"

Towarzystwo funduszy emerytalnych ING OFE rozpoczyna nową kampanię reklamową, która potrwa do końca stycznia 2009 r. Jej główny komunikat mówi,...

Towarzystwo funduszy emerytalnych ING OFE rozpoczyna nową kampanię reklamową, która potrwa do końca stycznia 2009 r. Jej główny komunikat mówi, że wybór OFE jest na całe życie i dlatego podejmowany powinien być w sposób świadomy i odpowiedzialny. Dodatkowo komunikowana jest czołowa pozycja ING OFE w długookresowych zestawieniach stóp zwrotu funduszy emerytalnych. Kampania skierowana jest zarówno do ludzi młodych, którzy właśnie rozpoczynają pierwszą pracę i stoją przed wyborem otwartego funduszu emerytalnego, jak i do wszystkich członków funduszy emerytalnych.

Spoty telewizyjne (30- i 10-sekundowe) wyświetlane będą w kanałach TVP, TVN i w stacjach niszowych od 19 grudnia (łącznie 1310 GRPs), a reklamy radiowe w RMF FM, Radiu Eska, Planecie FM, Antyradiu, Roxy FM, PR Euro. W kampanii wykorzystany zostanie również internet (największe portale, serwisy społecznościowe, e-mailing) oraz telefonia komórkowa (reklamy w formie spotlera). Jako wsparcie kampanii zaplanowano akcje ambientowe w pojazdach komunikacji miejskiej w dużych miastach i w centrach handlowych, w których pojawią się stoiska przedstawicieli ING wyposażone w nadajniki bluetooth. – Wybór OFE dotyczy ludzi młodych, aktywnych, chętnie korzystających z technologicznych nowinek – mówi Ewa Zorychta-Kąkol, dyrektor marketingu ING Usługi Finansowe SA, spółki, która zajmuje się obsługą klientów ING OFE. – Dlatego też w nowej kampanii duży nacisk kładziemy na media niestandardowe, które pozwalają na bardziej precyzyjne dotarcie do grupy docelowej – dodaje.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Brain, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy PanMedia Western, natomiast zakupem mediów internetowych – firma TradeDoubler. (MB)