Towarzystwo funduszy emerytalnych ING OFE rozpoczyna nową kampanię reklamową, która potrwa do końca stycznia 2009 r. Jej główny komunikat mówi, że wybór OFE jest na całe życie i dlatego podejmowany powinien być w sposób świadomy i odpowiedzialny. Dodatkowo komunikowana jest czołowa pozycja ING OFE w długookresowych zestawieniach stóp zwrotu funduszy emerytalnych. Kampania skierowana jest zarówno do ludzi młodych, którzy właśnie rozpoczynają pierwszą pracę i stoją przed wyborem otwartego funduszu emerytalnego, jak i do wszystkich członków funduszy emerytalnych.
Spoty telewizyjne (30- i 10-sekundowe) wyświetlane będą w kanałach TVP, TVN i w stacjach niszowych od 19 grudnia (łącznie 1310 GRPs), a reklamy radiowe w RMF FM, Radiu Eska, Planecie FM, Antyradiu, Roxy FM, PR Euro. W kampanii wykorzystany zostanie również internet (największe portale, serwisy społecznościowe, e-mailing) oraz telefonia komórkowa (reklamy w formie spotlera). Jako wsparcie kampanii zaplanowano akcje ambientowe w pojazdach komunikacji miejskiej w dużych miastach i w centrach handlowych, w których pojawią się stoiska przedstawicieli ING wyposażone w nadajniki bluetooth. – Wybór OFE dotyczy ludzi młodych, aktywnych, chętnie korzystających z technologicznych nowinek – mówi Ewa Zorychta-Kąkol, dyrektor marketingu ING Usługi Finansowe SA, spółki, która zajmuje się obsługą klientów ING OFE. – Dlatego też w nowej kampanii duży nacisk kładziemy na media niestandardowe, które pozwalają na bardziej precyzyjne dotarcie do grupy docelowej – dodaje.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Brain, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy PanMedia Western, natomiast zakupem mediów internetowych – firma TradeDoubler. (MB)