Kraj

ADAM MAŁYSZ BOHATEREM KAMPANII FIRMY WINIARY

Winiary rozpoczynają telewizyjną kampanię reklamową produktów Danie w 5 minut, w której bierze udział Adam Małysz. Bohater spotów będzie promował...

Winiary rozpoczynają telewizyjną kampanię reklamową produktów Danie w 5 minut, w której bierze udział Adam Małysz. Bohater spotów będzie promował dwa produkty linii – puree ziemniaczane o smaku bekonowym z grzankami oraz barszcz czerwony. Celem kampanii przygotowanej przez agencję reklamową Legend Group (reżyserem reklamy telewizyjnej jest Maciej Dejczer) jest wzmocnienie świadomości marki produktów. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann. Kampania jest skierowana do ludzi młodych i aktywnych. Markę Danie w 5 minut wprowadzono na polski rynek w 1999 r. Obecnie tworzą ją dania w kubkach (22-proc. udział ilościowy w rynku) oraz zupy instant (45-proc. udział ilościowy – dane październik-listopad 2000 r. AC Nielsen). Największym konkurentem Winiar są produkty Knorra i Amino. (MKS)