Projekt “Pepsi Faza” zadebiutuje na antenie muzycznej stacji telewizyjnej Viva Polska. Godzinny program pojawi się po raz pierwszy 14 kwietnia br. i będzie emitowany w soboty o godz. 13.00. Program muzyczny “Pepsi Faza” powstał dwa lata temu i dotychczas był prezentowany jedynie na antenie Radiostacji. “Pepsi Faza” ma na celu promocję młodych twórców muzyki. Dotychczas debiutanci wysyłali swoje nagrania do Radiostacji i wybrane utwory były prezentowane na antenie radia podczas programu. Tegoroczna kampania reklamowa “Pepsi Fazy” rozpoczęła się na początku marca br. w telewizji. Strategia i kreacja zostały przygotowane przez agencję reklamową U-Boot będącą inicjatorem całego projektu “Pepsi Faza”. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction. “Pepsi Faza” na antenie Vivy Polska ma być także promowana jesienią br. na puszkach z napojami Pepsi i 7Up, poprzez POS-y oraz na plakatach w całej Polsce. Na lato br. planowana jest kampania telewizyjna i internetowa. Nieznana jest wysokość budżetu kampanii. Małgorzata Dzięcielewska, group brand manager w Pepsi Cola General Bottlers, nie chce zdradzać szczegółów dalszego ciągu kampanii “Pepsi Fazy”, gdyż jak twierdzi, plany co do kontynuacji promocji programu nie są jeszcze sprecyzowane. (PU)