Kraj

Toshiba i AMD wykorzystują interaktywny outdoor w świątecznej kampanii

Firmy Toshiba oraz AMD przygotowały nietypową kampanię reklamową z wykorzystaniem tzw. interaktywnego outdooru. Jak twierdzą autorzy projektu, to pierwszy tego...

Firmy Toshiba oraz AMD przygotowały nietypową kampanię reklamową z wykorzystaniem tzw. interaktywnego outdooru. Jak twierdzą autorzy projektu, to pierwszy tego rodzaju projekt reklamowy w Polsce łączący nowoczesną technologię z reklamą zewnętrzną, radiem oraz internetem. Z okazji zbliżających się świąt mieszkańcy całej Polski mogą składać swoim najbliższym życzenia, które zostaną wyświetlone na ogromnym ekranie LED w centrum Warszawy. Aby przekazać życzenia, należy wysłać SMS-a na numer 7136 z hasłem “Laptop”, następnie wpisać numer telefonu osoby, której chce się złożyć życzenia, a na koniec dopisać treść swoich oryginalnych życzeń. Osoba, której numer został wybrany, otrzyma powiadomienie o życzeniach, a ich treść pojawi się na specjalnym ekranie umiejscowionym w Alejach Jerozolimskich naprzeciwko Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie.

– Outdoor do tej pory kojarzył się głównie z jednostronnym przekazem. Teraz to zmieniamy i dajemy konsumentowi możliwość bliskiej interakcji z marką – mówi Tomasz Rabiczko, regional marketing manager Toshiba Europe GmbH.

Partnerem radiowym akcji jest Radio Eska. Najciekawsze przesłane życzenia są czytane na antenie w porannym programie “Zjedz Pawelca na śniadanie”. Autorzy najlepszych życzeń dnia są nagradzani notebookiem Toshiba z dwurdzeniowym procesorem AMD. Dodatkowo na stronach internetowych radia można śledzić transmisję na żywo życzeń z ekranu w Alejach Jerozolimskich.

Akcja potrwa do 24 grudnia. Jej koncept przygotował dom mediowy MPG, a za koordynację oraz platformę technologiczną odpowiada agencja G&G Brand Consulting. (MB)