Działania public relations Polski, tematyka PR politycznego oraz ogólne zagadnienia branży PR to nowe często pojawiające się tematy, którym media poświęcają szczególną uwagę – wynika z raportu na temat branży PR w Polsce przygotowywanego przez wortal PRoto. Najczęściej podejmowanym w kontekście PR tematem były działania public relations Polski.
W listopadzie br. ukazało się 370 publikacji związanych z PR. Jest to o ok. 17 proc. mniej niż w październiku 2008 r., ale o 43 proc. więcej niż w analogicznym miesiącu 2007 r.
W listopadowym rankingu osób cytowanych w kontekście PR prowadzi Piotr Tymochowicz, którego wypowiedzi, głównie na temat wizerunku polityków, media przedstawiały 11 razy. Na drugim miejscu znalazł się Eryk Mistewicz. Najczęściej wspominaną w mediach agencją PR była Eskadra, na drugim miejscu znalazła się Lighthouse Consultants.
Raport na temat wizerunku branży PR w mediach powstaje dzięki współpracy z Instytutem Monitorowania Mediów. (DD)