Kraj

PR Polski najczęściej podejmowanym tematem według PRoto

Działania public relations Polski, tematyka PR politycznego oraz ogólne zagadnienia branży PR to nowe często pojawiające się tematy, którym media...

Działania public relations Polski, tematyka PR politycznego oraz ogólne zagadnienia branży PR to nowe często pojawiające się tematy, którym media poświęcają szczególną uwagę – wynika z raportu na temat branży PR w Polsce przygotowywanego przez wortal PRoto. Najczęściej podejmowanym w kontekście PR tematem były działania public relations Polski.

W listopadzie br. ukazało się 370 publikacji związanych z PR. Jest to o ok. 17 proc. mniej niż w październiku 2008 r., ale o 43 proc. więcej niż w analogicznym miesiącu 2007 r.

W listopadowym rankingu osób cytowanych w kontekście PR prowadzi Piotr Tymochowicz, którego wypowiedzi, głównie na temat wizerunku polityków, media przedstawiały 11 razy. Na drugim miejscu znalazł się Eryk Mistewicz. Najczęściej wspominaną w mediach agencją PR była Eskadra, na drugim miejscu znalazła się Lighthouse Consultants.

Raport na temat wizerunku branży PR w mediach powstaje dzięki współpracy z Instytutem Monitorowania Mediów. (DD)