Zagranica

PepsiCo pokaże nową reklamę na Times Square

PepsiCo zamierza rozpocząć w sylwestra 2008/2009 nową kampanię marketingową. Jej częścią ma być projekt reklamowy po raz pierwszy przygotowany przez...

PepsiCo zamierza rozpocząć w sylwestra 2008/2009 nową kampanię marketingową. Jej częścią ma być projekt reklamowy po raz pierwszy przygotowany przez TBWA (dotychczas brand był obsługiwany przez BBDO). Nowy spot ma zostać pokazany na telebimie na nowojorskim Times Square (działania komunikacyjne rozpoczęły się już w mikrowitrynie Refresheverything.com i w YouTube). Film składa się z montażu słów, m.in.: “optimism”, “love” czy “joy”, w które wkomponowane jest nowe logo marki. W finale reklamy pojawia się hasło “Happy 2009” w trzech językach: angielskim, francuskim i hiszpańskim. Strategia komunikacji jest oparta na wyodrębnieniu grupy docelowej, tzw. millennials – młodych osób, które z optymizmem patrzą w przyszłość. Projekt reklamowy nosi nazwę “Wordplay”. Marketer chce w ten sposób wesprzeć sprzedaż napoju, zwrócić na niego uwagę konsumentów i stworzyć wyróżniającą się w mediach reklamę. (“Advertising Age”)