M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Mark Jarvis przestał odpowiadać za globalny marketing Della

Serwis Dzienny | 5 stycznia 2009, 06:45

Mark Jarvis nie pełni już funkcji chief marketing officera w koncernie komputerowym Dell. Zastąpi go Erin Nelson, dotychczas wiceprezes ds....

Mark Jarvis nie pełni już funkcji chief marketing officera w koncernie komputerowym Dell. Zastąpi go Erin Nelson, dotychczas wiceprezes ds. marketingu w regionie EMEA. Zmiany personalne firma tłumaczy wdrożeniem projektu reorganizacji firmy. Obecnie wyodrębniono w niej trzy dywizje w zależności od tego, do jakiej grupy klientów adresują swoje produkty (rynek masowy, sektor publiczny oraz małe i średnie przedsiębiorstwa). Wcześniej zmiany dotyczyły geograficznego zasięgu działalności Della. Jarvis rozpoczął pracę w firmie rok temu. Był jednym z najlepiej zarabiających marketingowców według zestawienia "Advertising Age". Jego kontrakt opiewał na 15,5 mln dol. rocznie. ("Advertising Age")

Czytaj więcej na temat: , , ,