M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bartłomiej Dyliński i Magdalena Darska wśród menedżerów Zoom Advertising

Serwis Dzienny | 6 stycznia 2009, 06:45

Do zespołu agencji reklamowej Zoom Advertising dołączyły dwie nowe osoby. Bartłomiej Dyliński objął nowo utworzone stanowisko client service directora, a...

Do zespołu agencji reklamowej Zoom Advertising dołączyły dwie nowe osoby. Bartłomiej Dyliński objął nowo utworzone stanowisko client service directora, a Magdalena Darska - również nowo utworzone stanowisko senior event managera. Do głównych działań Dylińskiego należeć będzie koordynacja pracy zespołu w kluczowych działach: ATL, BTL, event oraz PR. Darska w ramach swoich kompetencji będzie odpowiadać za nowo utworzoną strukturę event marketingu funkcjonującą w ramach działu BTL kierowanego przez Magdalenę Łuczak.

- Musieliśmy wbudować w strukturę agencji nowy poziom zarządzania, który pozwoli na skuteczniejszą koordynację pracy wszystkich działów i poprawę jakości obsługi naszych klientów - mówi Bartosz Kuźma, prezes zarządu Zoom.

Bartłomiej Dyliński związany był wcześniej m.in. z: Grupą Żywiec, McCann Ericsson, JWT, Scholz & Friends i Just. Magdalena Darska pracowała poprzednio m.in. w: P4 (Play), Grey Worldwide, Euro RSCG.

Zoom Advertising jest agencją typu full service, wśród jej klientów są m.in.: Heyah, Philip Morris, Ramatti, telewizja N, Toshiba oraz Trivellato. (DD)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,