M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

SLR prowadzi wśród swoich członków ankietę na temat polityki przetargowej

Serwis Dzienny | 6 stycznia 2009, 06:45

Stowarzyszenie Ludzi Reklamy (SLR) prowadzi wśród swoich członków ankietę poruszającą kwestie polityki przetargowej. - Chcemy poznać opinię środowiska reklamowego na...

Stowarzyszenie Ludzi Reklamy (SLR) prowadzi wśród swoich członków ankietę poruszającą kwestie polityki przetargowej. - Chcemy poznać opinię środowiska reklamowego na temat problemu odpłatności za przetargi reklamowe. Nasza ankieta adresowana jest przede wszystkim do przedsiębiorców i freelancerów z branży reklamowej, dla których koszt prowadzenia przetargów jest często nadmierny. Jej wyniki mają być kolejnym głosem w trwającej od lat dyskusji na temat praktyki przetargów. Chcielibyśmy pogłębić publiczną wiedzę na temat problemów związanych z praktyką przetargową w Polsce i w konsekwencji doprowadzić do ewentualnej zmiany sytuacji. Inspiracją dla SLR była m.in akcja kolegów austriackich "Gegen gratis" - mówi Rafał Betlejewski, prezes SLR.

SLR w ankiecie zadaje swoim członkom pytania m.in. o to, jaki procent kosztów ich agencji wygenerowały przetargi w 2008 r., co stanowi największy koszt przy przygotowywaniu przetargu i czy obecne rozwiązania prawne dobrze chronią agencje w sytuacji przetargu. (DD)

Czytaj więcej na temat: ,